Nova 1 månad


Får bli en favorit i repris. Alla korten ligger på den andra datorn

Ja vi får väl se hur länge jag fortsätter med amningen. Nu när jag har pumpat så ser jag ju hur lite jag faktiskt har så känns inte riktigt lönt. Men vi får se. Nu när det blir så mycket ersättning vore det ju lättare att ge det i flaska istället för att ge med mugg som jag gör nu. Men vem har sagt att det ska vara lätt.

Sitter o tittar ut i min trädgård och ser hur mycket det är att göra...och känner hur lite tid jag har till att göra något. Hinner verkligen ingenting. Finns så mycket jag skulle vilja. Men trädgården vore ju skönt att få hålla på lite i. Hinner inte ens rensa rabatterna...suck.

Idag fyller Nova 1 månad. Herregud, vart har tiden tagit vägen någonstans. Fattar ingenting... Men grattis lilla gumman!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men det är inte konsigt att det kommer lite när man pumpar. Jag fick knappt ut nånting. Man måste psykiskt ställa in sig på att amma eller nåt. Mina mjölkkörtlar triggades inte av pumpen. Men när Tor började skrika så flödade det som bara den. Så bara för att det kommer lite med pumpen så betyder det inte att hon får så lite.

2009-05-14 @ 14:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0