Regnig måndag


På Novas 1-månadsdag

Oj vad jag tycker om min dotter. Speciellt när jag får sova...haha! Vi har fått sova mellan 24 och 06 och då var det dax för mat. Sen sov vi mellan 07 och 10 igen. Så idag är jag utvilad. Nu har hon fått mat igen och är så nöjd och glad. Ligger i pappas famn och viftar med både armar och ben.

Nu ska jag äta lite frukost och hoppa in i duschen och sen ska vi åka ut på en utflykt. Blir nog Örebro tror vi. Får se vart bilen tar oss :) Sonny är ledig idag med så vore skoj att hitta på något. Nä, nu kurrar magen. Nu blir det frukost.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så söt hon är!!!

Och vad skönt att få sova....

Hoppas det blev en trevlig utflykt!

2009-05-18 @ 21:31:46
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0