Tisdag



Så var det sån där vardag igen. Karln är på jobbet och vi är själva hemma, jag och Nova. Men snart kommer syrran hit så då ska jag passa på att städa lite tror jag. Så jag får det gjort. Iaf djurens burar. Blir bra det. Får se vad man ska ta upp för mat sen med. 

Igår var vi i Örebro som sagt. Blev en liten härlig utflykt ändå. Blev först en runda inne på marieberg. Gick bara varvet runt och passade på att mata Nova. Letade efter byxor till henne men hittade INGA! Så dåligt. Finns tydligen bara i strl 68 och uppåt. Jag vill ha i strl 56. Men får åka in till Skövde o kolla då. Se om det finns nåt där. Byxor måste hon ju ha.

Sen IKEA. Gott med köttbullar...hehe. Blev lite småskit där inne som man behöver men inte mycket alls. Vi ville egentligen bara ut och göra något tillsammans. Nova var tyst hela tiden. Hon säger inte mycket hon inte. Men det klart, hon sov nästan hela tiden.

Nu ska jag försöka fixa lite frukost och sen kommer syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0