Väntan


Lyckades fånga ett av hennes fina leenden

Till o början med vill jag tacka för alla kommentarer. Det värmer!

Blev en trevlig dag igår. Såg mamma o hennes väninna cykla. Jag o syrran åkte till pappa o fikade och sen åkte vi till mamma o fick grillat med färskpotatis. Första jag ätit i år och guuud så gott det var. Nova hoppade från famn till famn som vanligt. Det kan inte vara så svårt att vara liten. Mer än när man är hungrig :)

Idag känns det bara som jag sitter o väntar på att tiden ska gå. Ska till bvc om 3,5h och sen ska vi till jönköping o fira morfar. Så det är det vi väntar på. Nova ska ha klänning på sig idag och bli jättefin. Ska försöka ta ett kort sen så ska ni få se det lilla underverket.

Just nu ligger hon på bröstet o jag har datorn i knät. Funkar finfint. Har en maskin tvätt igång som jag hoppas blir klar snart och så borde jag verkligen plocka lite här hemma. Får främmat imorgon. Fick rabarber utav mamma igår som jag ska göra en paj av då. Gott gott!

Hoppas ni får en trevlig fredag! :D

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, sååå söt hon är. Vilken underbar bild!

Ha det så trevligt i Jönköping. Hoppas att vi får sen en bild på lilla prinsessan i klänningen...

kramiz

2009-05-22 @ 14:21:18
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0