Fredag

Nu var det fredag igen då. Alla dagar är ungefär lika för mig men ändå. Kan ju vara skönt för er andra hihi. Har fått sova idag för S tog skruttan så vaknade 8.20 idag. Så skönt! Känner mig inte pigg men får jag bara komma igång, fått i mig lite frukost osv så blir det nog bra sen.

Ska försöka städa lite idag när jag har någon som kan ta hand om skrutt. Det värsta är att jag känner nästan för att städa. Men kan iofs ändras väldigt snabbt. Får se vad dagen har att erbjuda. Det enda jag vet är att vi ska äta tacogratäng ikväll. Åhh vad gott! Längtar redan!

Igår när S kom hem hade han med en present till mig. Ett stooort paket. Visade sig innehålla 12st avlånga tallrikar från IKEA som jag tittat på och ville ha. Ibland är han bara för go! Jag är så himla glad för de är så himla fina! Tack snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0