God morgon

Är uppe med skrutt. S tog henne i morse så jag tar henne nu. Kunde ändå inte sova mer. Så nu sitter hon och leker på mattan och jag vid datorn.

Blir en sväng till biltema sen för att se om de har de täcket till baksätet jag vill ha. Sen sätter vi nog in Novas nya bilstol isf. Känns som hon inte får plats i den andra med tjocka vinterkläder och allting. Axlarna trycks lixom ihop. Egentligen är hon nog lite för liten för den nya stolen men vad ska man göra när de är sådär mitt emellan? Det går ju inte. Får bara hoppas på att man inte blir inblandad i någon olycka.

Sen i em drar vi till Jönköping. Bror skulle in en snabbis på ikea och sen ska vi på min morbrors 35-årskalas. Blir trevligt. Tror inte det blir så många timmar så sen är det bara att åka hem med en trött liten tös. Vi tar med oss bror och Ellen med i vår bil.

Nu blir det frukost och sen Skövde för första ggn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0