Hektisk dag

Blev en rejält stressig dag idag. Kom upp för sent i morse och telefonen ringde. Därför kom jag i duschen kl 10, då jag planerade att åka. Började klä på Nova ytterkläderna kl 11, då skulle jag vara hos fotografen. Men ringde o bokade om tiden. Det funkade inte. Åkte sen till mammaträffen. Den började oxå vid 11 men jag hade ju sagt att jag skulle bli lite sen. Vi var bara 3st idag på träffen men inte var det mindre trevligt för det. Barnen lekte och vi pratade.

Efter det var det iväg till fotografen för att prata om bilderna och beställa det som skulle beställas. Det gick bra och de är så oerhört trevliga där inne. Man känner sig verkligen välkommen och de tar sig verkligen tid.

Redan nu var Nova jättetrött men var tvungen att åka förbi maxi för att handla lite grann. Blev dyrt som alltid när man köper blöjor. Men antar att det är något man får ta. Får försöka bli rik istället...haha!

Nu blir det tv resten av kvällen och imorgon ska jag fixa med hemmet. Nästan så jag känner för det... Imorgon kommer även S hem. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0