Stå upp

Idag chockade Nova mig med att sova till 8.30. Jag som la henne vid 19 igår, hon måste varit jättetrött. Men jag tyckte såklart med att det var skönt. Hoppas hon gör det till en vana men man ska ju inte hoppas förmycket.

Har röjt upp lite i köket och om en timma kommer syrran. Ska bli skoj. Kanske kan vi spela färdigt alfapet som vi inte hann förra gången. Eller vi lär ju få börja om.

Ikväll kommer S hem oxå. Ska bli skönt. Får se vad vi hittar på i helgen. Han och Nova ska väl busa en hel massa iaf.

Nova vill inte alls försöka krypa. Nu är det stå som gäller. Hon har fortfarande inte riktigt styrkan till att ställa sig upp själv. Hon har dragit sig upp vid bordet några gånger men alla dessa försök slutar oftast med att hon dunkar i huvudet någonstans. Skulle behöva en hjälm på henne ibland tror jag. Men gud va hon kämpar! Ska bli intressant o se här den här damen behagar gå för känns som det kommer bli tidigt.


Kommentarer
Postat av: Linda W

Vi hade en sån där mjuk hjälm till Tor, blir som ett kryss över huvudet, jättebra tycker jag :-)

2009-11-09 @ 08:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0