3-årskalas

Någonting jag verkligen är dålig på är att lägga in aktuella bilder. Men känns inte som jag har tiden. Eller, när jag har tiden orkar jag bara inte fixa med sånt. Hade ju varit trevligt annars.

Idag har vi varit på 3-årskalas. Det var mycket trevligt. Som vanligt när vi träffas vi 3 med barn. Tyvärr glömde jag ju kameran. Vi var där en lång stund och Nova sov inte på 5 timmar. Impad! Men den var hon riktigt trött. Sov en halvtimma eller nåt sen skulle jag lägga in henne i sängen men då vaknade hon. Somnade i bilen hem så det blev en halvtimma där med. Så nu sover hon gott kan jag tro. Trötter som bara den.

Har tänkt på det. Jag har verkligen tur. Nova strular sällan när hon ska sova. Jag lägger in henne i sängen, säger gonatt och släcker lampan. Sen somnar hon av sig själv. Underbart!

Har redan gjort burarna som skulle rengöras idag med så nu är jag ledig hela kvällen. Disken är kvar men den tänker jag vänta med tills imorgon. Så har jag nåt att göra då med...haha!

Nu väntar tv:n. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0