6-mån fotografering


Intagit krypställning

Har verkligen varit urdålig på att blogga. Har inte känt för det heller. Nu sover iaf skrutt så tänke jag kanske kunde ägna lite tid till min arma lilla blogg.

Sonny var hemma igår så medans jag och skrutt var på babysång så städade S lite grann. Snällt tycker jag. Vi kom hem och var hemma några timmar för att sedan åka iväg igen. Då var det dax för Novas 6-månaders fotografering. Bilderna blev jättebra verkligen. Fotografen sa att hon va som en fotomodell. Va på jättebra humör och gjorde precis som vi ville. I slutet tröttnade hon dock lite men men...

Efter fotograferingen åkte vi o handlade lite. Det är ju ganska dyrt med grejer till kaninerna. Hö har vi fixat genom en bonde i närheten. Blev bara 160kr för ett år istället för minst 160kr varje månad. Nu köpte jag pellets och krossat havre på granngården igår så det kommer vi oxå spara in massor på. Visserligen kostade det närapå 400kr men då är det 25kg pellets och 15kg krossat havre. Nu ska jag bara hitta någonstans där man kan köpa billigt spån oxå så är jag nöjd. Kanske de har på granngården oxå, glömde kolla. Iaf, när vi kom hem hade S städat ännu mer. Tack!

Blev typ makaronilåda igår. Gött som tusan. Lite ala Linda. Igårkväll blev det dessutom paj. Va ju tvugna att fira att Nova blev 6 mån igår. Ett halvår har gått. Jösses, vart tar tiden vägen.

Måste komma på vad jag ska bjuda mina gäster på imorgon...har ju ingen aning ju!


Kommentarer
Postat av: petra

Den positionen intar Matilda väldigt ofta nu också, men dessvärre kommer hon ingen vart. Endast lite bakåt :D Grattis Nova 6 månader :)

2009-10-14 @ 11:54:45
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0