Dålig stil!

Gick o la mig välan sent igår. Men men.. Gick upp med nova så hon fick mat vid 6. Var så trött att jag trodde jag skulle avlida. Mådde illa så trött var jag. Va uppe med henne en timma eller så och sen la jag henne i sin säng och mej själv i min säng.

Trodde jag eventuellt skulle få sovmorgon idag. Eftersom jag gick upp första svängen tänkte jag att S nog tar andra. O det gjorde han ju....hämtade henne från hennes säng och la brevid mig. Sen gick han ner och spelade! "Ligg här och mys" Vafan! Kom aldrig o säg att du får så lite tid med henne när datorn är viktigare när du väl är hemma!


Kommentarer
Postat av: petra

Jag känner såå väl igen det där. Män alltså! Vad ska man säga?

2009-10-05 @ 11:33:55
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0