Fika på stan

Nu har vi båda ätit och Nova ligger o sover en stund. När hon vaknar ska vi göra oss iordning och åka iväg till Skövde för att träffa Mia. Blir gött att bara gå omkring och göra ingenting egentligen. Behöver nog inte ens handla tror jag. Men kul att bara umgås ändå.

Sen ikväll ska jag ta tag i det lilla som är i huset. S kommer hem imorgon o då vill jag att det ska vara fint. Iaf undanplockat överallt.

Vädret är som vanligt skittråkigt men men...det är ju höst! Nu ska jag packa lite till Novas skötväska. Önskar er en bra dag trots tråkigt väder.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en trevlig lördag =)

2009-10-24 @ 13:31:07
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0