Helgen som varit

Blev alltså att vi åkte till Töreboda på middagen i fredags. Dels för att hälsa på min kusin och hennes familj och sen så fortsatte vi mot mamma. Väl där gjorde jag den goda "pizzan" och så vart det tv. Dock var vi alla trötta så vi gick o la oss tidigt. Dock hade jag inte något för det då Nova bestämde sig för att vara vaken mellan 1 och 3.30. Blev inte många timmars sömn den natten.

Upp tidigt för att åka iväg till Linda med familj i Virsbo. Där blev det lek och bus några timmar. En skön promenad blev det med och massa prat. Tack åh det hjärtligaste! Så synd vi bor så långt ifrån varandra. Trivs verkligen i hennes sällskap.

Vidare till Fagersta för att gratulera Gittan. Blev tårta och kakor och oj va mätt man va! Nova var på sitt sämsta humör men men.. Matade henne precis innan vi åkte hem och tack o lov sov hon hela vägen hem. Väl hemma var hon i sitt esse! Vi vuxna åt pizza och tittade på tv. Sov över även till söndagen. Va lika bra det kände jag.

Igår blev det lugnt. Fick god hjortstek. Det är söndagsmat det. Gott gott! Vi åkte hem och tog det bara lugnt tills hon skulle lägga sig o det var dax för mig att kolla på ensam mamma söker. Blev en tidig kväll igår eftersom huvudvärken förpestade min kväll.

Idag tänker jag inte göra ett skit. Mest för att jag inte känner för det helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en intensiv men trevlig helg!

Hoppas att huvudvärken hållst sig borta idag.



Kram Kram

2009-10-12 @ 21:30:00
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Linda.S

jag trivs i ditt sällskap med ;)

2009-10-13 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0