Lördag igen då

Träffade Mia på stan igår ju. Vi gick runt o kikade i affärer, fikade - eller jag åt lunch istället - och hade det bara allmänt bra! Va så himla mysigt och roligt. Vi går ju hemma båda två så vi kan ju träffas nästan när som.

Idag har jag plockat lite. Mer tänker jag inte göra. Orkar inte...eller jag skiter fullständigt i det rättare sagt. Kommer nog bege mig ut i garaget och göra burarna när S kommer hem bara för att få vara för mig själv och ifred.

Har visst inte ätit frukost idag. Inte är jag hungrig heller. Kanske tar mig en kopp te eller nåt senare om jag känner för det.

Ikväll händer ingenting. Kanske skulle passa på att sova ikapp alla mina timmar jag missat i veckan. Eller så ska jag sitta vid min dator hela kvällen.

Hoppas ni får en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

åh tack ska du ha :D

2009-10-24 @ 20:02:39
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0