Trevlig fredagsmorgon


Sötnöten :)

Nu när jag gav Nova välling igår kväll så trodde jag stenhårt att hon skulle sova jättelänge! Så blev det inte. Hon vaknade redan vid 4, 1,5-2 timmar tidigare än normalt brukar göra. Blev helt paff. Den som ska va lite mastigare och allt. Gav henne ersättning och så sov hon till 8 sen iaf.

Fick besök av en arbetskamrat idag på morgonen. Va himla skoj. En av de människorna jag saknar jättemycket från jobbet. Vi har pratat om att träffas i över ett halvår nu så det var skoj att det blev av! Nu får vi bli lite bättre på att ses!

Får se vad dagen erbjuder. Jag har ingen aning. Men den som lever får se :)

HATAR ATT MAN INTE KAN CENTRERA BARA BILDEN!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas att ni har haft en bra dag!



Kram Kram

2009-10-02 @ 20:35:40
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Linda.S

nejdå Erika jag är inte besviken på dig;) men det är som jag skrev MÅNGA som bara går in å glor utan att lämna ett spår en enda gång....lite trist!

Å flera som jag känner igen har bett om min blogg via familjeliv å de har ALDRIG kommenterat eller gett ut sin blogg....Ha en trevlig helg!

2009-10-02 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0