Somnar typ...nu!

Idag har vi varit på stan mest hela dagen. Det blev mest kläder till lillan faktiskt. Men det är väl det som barnbidraget är till för. Nu har hon kläder för nästa storlek. Blev även en hel del på apoteket.

Efter natten som varit så är jag alldeles för trött för att skriva känner jag. Så får nog bli ett kort inlägg. Sorry folks!

Förresten så verkar det som näsdropparna har hjälpt för Nova har sovit ända sen vi la henne och hon lät inte alls så farlig efter dropparna. Hoppas det kan hålla sig hela natten.

Nu är jag så dödligt trött att jag nog måste gå och lägga mig. Innan jag somnar i soffan. Hoppas ni med sover gott senare. Kram på er och natti!

Kommentarer
Postat av: Linda.S

Hoppas verkligen ni får sova bättre denna natt!

2009-09-25 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0