Jag har varit oförskämt lat!

Jag vet inte vart den här dagen har tagit vägen för känns inte som jag gjort något vettigt alls. Dessutom är jag nog rätt trött för det tog mig 10 min att skriva en mening.

Hur som helst så har jag och Nova haft en bra dag. Vi va ute och gick en promenad på en timma. Riktigt skönt! Nova sov en stund. Skönt för oss båda med lite frisk luft. Tog vägen förbi affären och köpte lite mjölk och några apelsiner. Guud va dyra de är. Men goda! Hemmet har jag skitit i så får väl ta tag i det imorgon istället då.

Novas första tand som man har kunnat känna någon vecka eller två kan man nu oxå se. Jag vill titta på den hela tiden men Nova tycker inte det är lika roligt. Hon tycker mamma kan låta bli hennes mun. Men är ju ändå mitt första barns första tand.

Nu blir det snart sängen...om jag inte tittar färdigt på Roast på berns. Borde inte...ska ju upp tidigt imorgon. Dessutom har jag tagit ur sängkläderna men inte satt i några nya så det måste jag göra innan läggsags. Jobbigt de blev nu när jag kom på att jag glömt de.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0