Förkyld natt

Vilken natt! Kan bara tänka mig en natt som varit värre och det var natten efter vi kommit hem från bb. Annars har jag varit skonad.

Denna kväll och natt bestod i att försöka få en väldigt snuvig skrutta att sova. Hon var sååå trött men kunde inte andas när hon väl skulle sova. Så vi har hållt på hela natten och försökt. Legat på bröstet, i vagnen, brevid mig i sängen. Ja sätten har varit många.

Men tillslut tror jag att hon somnade av ren övertrötthet. Vi fick sova några timmar i natt iaf. Tror det får bli några timmar mitt på dagen för oss alla tre om vi ska orka!

Ska iväg och köpa näsdroppar och en sån där sug till henne idag med. Kan ju iaf ta näsdropparna så hon kan sova på nätterna.

Hoppas ni andra sovit gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0