Dagtid!

Jahopp! Idag ringde chefen. Han sa att han hade en dagtidsplats till mig. Blev allvarligt helt förvånad. Va? Är det sant? Drömmer jag? För en vecka sen fanns det ingen chans att det fanns någon plats på dagtid alls. Hur eller varför de fått fram den platsen skiter jag faktiskt i, är bara så himla glad! Det blir bättre för både mig och Nova. Båda två får rutiner som kommer fungera. Underbart!
TACK TACK TACK!!!

Dagis funkar bara fint för lilltjejen. Idag satt jag inne på kontoret för att simulera att jag gått. Gick ut och hämtade henne sen när tiden var slut för då hade de gått ut och lekt. Hon har så kul där med sina nya vänner och fröknarna. Skönt att hon trivs.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att det löser sig med arbetstiderna & att det går bra för Nova på dagis!

Hur mår du annars vännen? Ta väl hand om dig.



Kram Kram

2010-04-27 @ 19:51:10
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0