Kallt


Nova går hemma nu

Igår hade vi en underbar dag. Först gjorde jag alla sysslor här hemma sen gick vi över till grannen och tjötade. Därifrån kommer man inte inom en timma och igår blev vi kvar 4 timmar. Men oj vad underbart det är. Bara få vara lite vuxen, samtidigt som hon älskar Nova med. Älskar de där dagarna hos grannen.

Fick lite tekoppar och en liten servis av hennes son som ska flytta och håller på o rensar ur hemma. Men just de tekopparna ÄLSKAR jag! De är underbara att dricka ur. Love them!

Idag får vi se vad som händer. Har faktiskt ingen aning. Är ju svinkallt ute med. 20 minusgrader för tillfället. Vi får väl leka hemma antar jag. Funderar på att baka lite till han jag fick kopparna av. Han behöver lite uppmuntran för han har det inte lätt just nu. Men då måste jag nog iväg och handla lite först. Får se om vi åker iväg eller om vi tar det en annan dag.

Någon som vet hur man lägger upp ett filmklipp direkt från datorn i blogg.se? Eller måste man lägga ut den på tex youtube först? Vilket jag helst inte vill...

Hoppas ni får en fin dag alla ni där ute


Kommentarer
Postat av: Lena S

Det går inte att länka din facebooklänk i bloggen tro?

2010-02-12 @ 08:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0