Nya glasögon

Ringde specsavers idag när de öppnade kl 9 och de hade fått in ett återbud tills idag så jag kunde få komma o göra synundersökningen redan idag. Gött!! Annars hade jag väl fått vänta flera veckor. De verkar ha sjukt mycket att göra. Men blir bra det, synundersökning idag då och så kanske jag kan få de nya glasögonen om en vecka. Får väl försöka fixa de gamla på nåt sätt. Såpass att jag kan ha dom hemma iaf. Har ett par endagarslinser kvar med.

Ska fixa linser med som man kan ha ibland när man känner för det. Men får bli senare. Behöver man ju göra ytterligare en synundersökning tydligen o det hade dom inte tid för idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med nya glasögon! Jag tröttnar på mina så fort, skulle vilja byta ofta...



Hoppas att ni har fått en bra start på veckan.



Kram Kram

2010-02-22 @ 17:15:46
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0