Redan uttråkad

Mina glasögon har fortfarande inte kommit. Var helt säker på att de skulle komma igår. Men men... Fick limma mina gamla glasögon igår igen. Jag busade med Nova och hon råkade sparka lite lätt på dom och då gick de i två delar. Jaja...det funkade ju iaf och jag hoppas jag kan hämta dom nästa vecka. Ska in till Skövde på tisdag så kanske blir det då. Får hoppas det.

Vad ska man hitta på idag då tro? Har faktiskt inte den blekaste mer än de där tråkiga sakerna som att åka till återvinningen och tvätta det sista. Nästa gång vi ska köpa en tvättmaskin ska jag köpa en som det går i massor med tvätt i! Den vi har nu tar bara 5kg så när man byter lakarn i dubbelsängen måste man tvätta det i två omgångar. Skit! Blir ju massa med maskiner!

Ja just det...det töar ute nu med... vet inte om jag tycker det är positivt eller negativt. Har inte bestämt mig än...

Trevlig lördag på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen!

Önskar dig en trevlig helg:-)



Kram Kram

2010-02-27 @ 09:21:18
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Linda W

Jag har en på 8 kg. Man får in allt man behöver tvätta :-) Har ett program för täcken (men eg. är det väl bara att sänka centrifugeringsvarven) och det är bra, enkelt och smidigt.

Men just 8 kg tror jag inte att tvätten väger. Lite kul ändå för trumman är lika stor som den i tvättstugan fast där får man bara tvätta 3,5 kg? skumt

2010-02-27 @ 10:13:51
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0