-20 grader

Imorse när jag skulle göra välling till skrutt stod termometern på -19.9 grader. Var längesen det var så kallt här. Men jag klagar inte. Hellre såhär kallt än några plusgrader, blask och snålblåst. Älskar denna kalla, råa vintern faktiskt. Det är underbart när snön får ligga kvar och det är ljust och vackert ute!

Hoppas på att få träffa en kompis från byn idag men får se om hon kan. Vore skoj iaf för vi har inte träffats på flera månader. Det är synd och skam men blir ju så när båda har annat för sig.

Måste in och handla idag med. Blir nog Skövde denna gång för jag ska försöka hitta ett par vinterskor till mig. Kanske kan va bra nu när det är så kallt.

Vill oxå passa på att önska min vän Jerry grattis på 37-årsdagen! Hoppas du får en underbar dag med mycket omtanke, god mat och tårta och lite paket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0