Drömmar

Detta kära vänner är mitt 1000:e inlägg i bloggen! Där ser man, grattis lilla blogg...haha!

Vill göra om hemma! Göra ett rum till och ett badrum nere i källaren. Då hade jag flyttat ner alla sovrum nere istället. Men men, det kostar ju lite så man får väl bara drömma. Skulle även vilja göra om hallen, badrummet och köket här uppe.

Kanske borde man inte lägga ner alltför mycket arbete här eftersom man förmodligen inte kommer få ut det på samma sätt som en lgh eller ett fristående hus. Men trivs väldigt bra här och fortsätter gärna bo här. Hoppas bara grannarna med stannar kvar för det är en som jag verkligen gillar med att bo här.

Nä, nu ska jag drömma vidare :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till bloggen.-)

Det är alltid roligt att göra om hemma, fast som du säger är det dyrt!



Ha en skön fredag kväll



Kram Kram

2010-01-08 @ 21:02:22
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0