Lugn lördagsmorgon


Vinterbild från 1/1 2010

Hade ju inte sovit ordentligt på 4 nätter innan och igår tog det ut sin rätt. Vi skulle kolla på Harry Potter på tv:n men vid 19 däckade jag totalt. Det gick bara inte att hålla sig vaken. Vid 21 gick jag o la mig i sängen o fortsatte sova o så vaknade jag runt 7 imorse. Det var riktigt skönt kan jag säga! Nu är jag utvilad och pigg igen.

På morgonen nu när de andra fortfarande sov har jag hunnit och sortera och fixa iordning alla bilder i datorn. Så efter frukosten så ska jag sätta mig o bränna alla ut bilder från år 2009 så det finns sparat. S och Nova vaknade för en stund sen så nu ska vi äta lite frukost sen ska vi nog bege oss ut en stund.


Kommentarer
Postat av: Maria

Har varit si & så med sömnen nu ett par nätter & det känns verkligen på kvällarna. Jag lyckas att somna i soffan varenda kväll nu, HaHa!



Hoppas att ni har haft en bra dag.



Kram Kram

2010-01-02 @ 21:53:00
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: petra

Åh, så himla vackra människor <3

2010-01-04 @ 10:28:30
URL: http://morsanpouzar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0