Lugn och solig fredag


Min goa glada unge

Nova är nog frisk nu iaf. Det var nog den där 3-dagarsfebern som härjade iaf för nu är hon alldeles prickig på halsen o de kunde visst få utslag efteråt har jag läst.

Igår var det ett underbart väder så vi va ute och gick en lång sväng med I o L. Riktigt skönt och man mår så mycket bättre efteråt   även om det kan va lite jobbigt under tiden. Men vi tog det i lugn takt och gick o pratade under tiden. Våra barn sov som små änglar i sina vagnar.

Idag blir det nog till att åka o träffa I o L igen. Nova o L måste ju får leka lite granna. Nu när Nova äntligen är frisk. Sen blir det nog en sväng till Skövde tror jag. Eller så tar vi det imorgon. Får se vad jag känner för. Vädret är underbart så en promenad hade ju inte varit fel. Får nog bli det senare tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0