Mer snö


Vitt o fint

Sov riktigt länge idag. Skönt! Men var nästan så man sovit för mycket för när man väl skulle gå upp var det ändå svårt. Så låg kvar en lång tid innan jag orkade mig upp.

-17 grader idag och det snöar stora fina flingor. Sååå mysigt. Älskar snö! Bästa jag vet tror jag. Hoppas det kommer riktigt mycket. Kanske skulle se om det är någon som fått in pulkor idag. Sist vi kollade så var de slut överallt!

Ska in till Skövde en sväng idag. Dels för att handla lite och sen fika med en kompis som jag inte sett på jättelänge. Hennes lilla dotter har väl för sig lika mycket bus som Nova nu.

Önskar er en riktigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: M M A R C U S / fotoblogg

oj vad mycket snö!

2010-01-07 @ 18:19:48
URL: http://mmarcus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0