Oförändrat


En skrutt med 39.7 i feber

Hade svårt att somna igår. Inte lätt när hon hade så himla hög feber. Kände att jag hellre hade velat ha henne inne hos mig där jag kunde höra henne. Hur som helst så vaknade hon vid 24 med en dyblöt blöja så jag passade på att ta tempen då med o då hade det ökat till 39.7. Tycker det är läskigt! Men var någon som sa att de inte blir lika dåliga som oss när vi har så hög feber o det kan kanske stämma.

Vi har iaf sovit några timmar i natt. Gav henne en alvedon så hon skulle kunna somna. Nu på morgonen så verkar hon lite piggare. Hon pratar lite o har lekt lite även om det är ytterst lite. Men tempen låg kvar på 39.7 imorse med. Nu sover hon lite igen.

Så svårt när det gäller alvedon. Vissa säger att man ska ge dom det o andra säger i absoluta nödfall. Men eftersom hon trots den höga febern verkade lite piggare imorse gav jag ingen alvedon. Får se vad det ger för resultat. Men kanske är det så med att de är piggare på morgonen än på kvällen???


Kommentarer
Postat av: Maria

Inget roligt med så hög feber!

Tycker absolut att du ska ge henne febernedsättande så hon slipper ha så hög temp hela tiden. Hoppas att du får i henne mycket vatten så hon inte torkar ut.

Hoppas att ni får en bra dag trots feber.



Kram Kram

2010-01-13 @ 09:26:33
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Linda W

Har hon så hög feber ska hon definitivt ha alvedon

2010-01-13 @ 12:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0