Sällskap

Idag har vi umgåtts hela dagen jag, bror o Nova. Busat, varit till affären och handlat det nödvändigaste och så ätit lunch. Idag blev det pasta med kassler och ädelostsås. Såå himla gott. Bror måste ju ha något att äta innan jobbet. Klart storasyster måste ta hand om lillebror nu när han bor här.

Faktiskt väldigt skönt att ha lite sällskap, någon att prata med och någon att äta med och laga mat till. Ikväll blir jag ensam igen men i natt kommer förhoppningsvis S hem. Vi får se. Vore skönt iaf. Bror kommer ju i natt med men helgen kommer han nog tillbringa i Skövde så då vore det ju skönt med lite sällskap.

Ska ta o kolla lite grann på tv tror jag. Nova sover middag. Ska lägga mig under en filt i soffan jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0