Trevlig lördag

Gårdagen blev himla bra må jag säga. Vi åt frukost allihop i samlad trupp. Jag, S, bror och Nova. Trevligt som tusan. Blev melodikrysset till det oxå. Jag klarar aldrig hela krysset men har hittat en sida där de hjälps åt att lösa krysset så där kan man få de sista svaren...hihi...lite fusk jag vet men ändå.. Skickar sällan in det så då spelar det ju ingen roll.

Efter frukosten gjorde vi oss iordning för att åka in till stan o handla. Bror satt nere i källaren och spelade tv-spel. Han skulle till en kompis o kolla på hockey och dricka öl lite senare. Men vi tog oss in till willys och det var skönt att slippa handla själv för en gångs skull.

Hem o ge skrutt lite mat och packa in varorna. Sen bestämde vi oss faktiskt för att äta vi med. Blev tacos igår. Gott som tusan! Sen blev det tv hela kvällen tills det var dax för sängen.

Nu vankas förhoppningsvis frukost snart för jag är hungrig! Om några timmar åker S o jobbar igen så då blir vi ensamma. Hoppas bror kommer strax efter det...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen!

Låter som om ni har haft en trevlig helg.

Hoppas att ni har fått en bra start på den nya veckan.



Kram Kram

2010-01-25 @ 17:39:07
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0