Semester

Hehe, var en hel månad sen jag skrev nåt här. Jag har semester o har varit ute och åt en sväng. Hälsat på lite släkt o vänner. Det har varit supertrevligt måste jag säga! Måste jag göra om snart!

Har halva semestern kvar, dvs 2 veckor. Vet inte riktigt vad jag ska göra men blir nog till att bara vara hemma. Vi får se.

Hemma är det smått kaos, får se hur allting löser sig. Blir nog till att åka till Novas mormor idag o så måste vi ju hämta hem kaninerna från hennes morfar. Det är nog det enda som händer idag o det räcker. Orkar nog inte med mer...

Kommentarer
Postat av: Lena S i SutteCity

Det var gott att få träffa er i veckan! Lilla Nova har charmat alla här kan jag meddela. Vårt lille nôss :) Kram på dig!

2010-07-26 @ 10:45:48
URL: http://www.suttecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0