Ännu en vecka till ända

Då var ännu en arbetsvecka till ända. Tusan vad snabbt veckorna går ändå. Idag trodde jag dock inte att jag någonsin skulle få gå hem. Det var så segt och tiden gick så sakta att det kändes som jag var på jobbet i 18 timmar eller nåt. Men så var det ju såklart inte riktigt.

När jag o Nova kom hem så ramlade Nova i en vattenpöl. Dyngsur blev ungen. Vi gick in och jag ställde ifrån mig alla väskor och då passade hon på att smita ut. Vart jag hittade henne? Jo, hon hade gått och satt sig i vattenpölen igen. Haha, var ju så gulligt men ändå inte. Var bara att ta av alla kläder innanför dörren.

Har blivit lite tacos nu till kvällen. De va gott men tycker inte det är så gott som jag tyckt innan. Åt lite grann o sen fick det vara bra. Nu blir det bara att ta det lugnt innan sängen. Har mycket som ska fixas imorgon. 

Önskar er en trevlig helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0