Happy birthdag

Idag har jag bytt ut 2:an mot en 3:a..dvs jag fyller 30år idag. Vi är ju fortfarande förkylda här så har inte vågat ta hem så mycket folk men det har ändå varit en underbar dag. Har fått en massa tulpaner som jag älskar och en bamsepalm av min bror. Ska snart hoppa i säng så jag orkar med morgondagen med. 

Jag ska ha lite kalas på lördag men hur ska jag hinna med allting?? Det är något jag verkligen inte förstår. Hur mycket som helst ju.. O jag är ju mest ensam med en dotter som ska rycka en i byxbenen dagarna i ända. Ja vi får se hur det går... Nu blir det sängen. Urtrött! Åldern tar ut sin rätt...hahahah...

Natti på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ett jätte STORT GRATTIS i efterskott!!

Hipp Hipp Hurra:-)

Fy vad dessa förkylningar är tjatiga...Saga är också snorig & jag hoppas att det stannar vi det & att det inte blir mer utav det.

Krya på er!



Kram Kram

2010-03-17 @ 19:04:35
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0