En blandad tisdag

Jaha, då har det gått en dag till. Gick upp allderles för tidigt för att åka med s i lastbilen. Shit va seeegt...har åkt med massa senaste veckan tycker jag. Va dessutom tvungen att hjälpa till lite...jag som har semester ;) Vi var dock klara ganska tidigt som tur va. Efter jobbet va vi o fixade en sak men det ska jag nog låta va hemligt ett tag till, bara för spänningens skull :)

Idag var det andra dan på mitt kämpande. O det är både kämpigt o inte på samma gång. Går jättebra när man planerar o har något att göra dessutom. Men att ha långtråkigt, ja det är nog det sämsta man kan göra när man håller på. Har iaf skött mig idag med. Men har haft mina jobbiga stunder där jag funderade på allt från, pizza, hamburgare, godis...ja allt! Men stod emot..bra va! Vi hade med kycklig, tomater o frukt i lastbilen. Hemma hos hans pappa fick vi ugnsstekt lax med massa grönsaker. Mums så gott det var! Helt underbart. De andra åt glass till efterrätt men jag hoppade över det.

Har typ precis kommit hem nu. Kört hela vägen från Gbg. Har dessutom kört en del i gbg, ojoj. Har aldrig hänt förrut så jag är lite stolt :) Trött är jag oxå. Så blir nog sängen tidigt idag. Ska upp o fixa lite imorgon istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0