Goda resultat

Nu har det gått en vecka sen jag började med GI. Än så länge har det gått bra. Ja till o med väldigt bra har det visat sig. Fick inte väga mig på minst en månad sa Micke, men jag är ju tjej...så...jag gjorde det ändå idag. Har gått ner 4,5kg. Det är nog lite för mycket för en vecka egentligen, men min arbetsbyxor krävde att detta var nödvändigt så därför är jag ganska glad att det blev så mycket. Nu behöver det inte bli lika mycket tills nästa vecka. Måste hitta nåt mer att äta tills frukost bara. Hittils har det mest blivit ägg...o man tröttnar på ägg vädigt fort.

Igår blev det inte mycket gjort. Va o hämtade lite brytbönor jag fick utav mamma. Sen blev det djurmagazinet o köpa hö o därefter gränsakshuset för att köpa frukt. Va hos K igår kväll o kom hem jättesent. Hann väl sova 20 min innan jobbet. Men det gick. Har sovit lite längre idag på dan nu så det va gött.

Väntar på att K ska ringa nu sen blir det nog ut till henne en sväng. Men först måste jag äta frukost...vad ska jag äta idag då?!



Kommentarer
Postat av: andurs

Grööööööööööööööööööööööööööööt! Man ska alltid äta havregrynsgröt, det är hur bra som helst för kroppen!

2007-08-15 @ 15:04:45
URL: http://andurs..wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0