Göteborg

Har varit i Gbg hela helgen. Har varit ganska okej ändå. Men skönt att komma hem ändå. Åkte ner i fredags med röda faran. Va sånt konstigt väder på vägen ner. Jobbigt att köra i ju. Duggar, regnar, spöregnar o är uppehåll om vartannat. Kan ju variera otroligt fort. Väl nere så väntade jag på att sonny skulle komma hem från jobbet. Jag körde direkt till hans pappa...enklaste vägen =) Dom beställde pizza, jag sallad utan dressing. Vi åt, kollade lite på tv och så gick vi o la oss. Tidigt men jag visste ju om det så jag hade inte sovit så mycket på dan.

Gick upp vid 5 och duschade o så direkt till jobbet. Ja inte mitt då...hehe... Körde en tur till trollhättan, uddevalla o så en till borås. Sen va det slut...hehe.. Tankade både bilen och sonny med lite mat sen åkte vi nånstans o hämtade sonnys pappa. Hem o laga mat, fläskkotletter, stekt potatis o blomkål. Men jag hoppade potatisen. Sen blev lite lite lite tv innan vi stupade i säng igen.

Vaknade ju toktidigt idag för att man gick o la sig så tidigt juh. Men men...åt lite frukost, duschade o så sen åkte vi iväg till micro, net on net o lite annat o kollade lite. Vid 14 åkte jag hem till skövde igen. Trevligt att va borta lite men väldigt skönt att komma hem som sagt. Ska ta det lite lugnt nu, laga lite mat sen är det bara att gå o lägga sig o vila innan jobbet inatt. Jag är trött redan nu...

En vecka till lön....gött!


Kommentarer
Postat av: Sonny

Va så skönt o ha dig här älskling.. mmm bara en vacka kvar..men det kommer va som nu för allt går ju till räkningar :( Saknar dig massor redan... Nu sover du redan ich har säkert ringt o jag har glömt att kolla telefonen... men hörs ju i morgon. Älskar dig. Puss

2007-08-19 @ 19:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0