Seg dag

Idag har varit en konstig dag. Har mestadels legat i sängen med datorn i knät. Har lixom inte orkat gå upp. Somnade 9 och vaknade 12. Lyckades somna om vid 13 och sov till 15. Är ju inte helt pigg med tankte på hur lite jag sover om dagarna. Åt de sista bönörna jag fick av mamma. Gick o duschade...o det va nog det som fick mig att piggna till.

Sen blev det att fixa Lucas bur. Men blev ju helt vansinnig på han. Medans jag rengjorde botten i badkaret så har han lyckats få av locket på hamsterns låda. Däri har jag mat o lite andra saker. Låg sand bland all mat, sand på golvet o mat ute på golvet som han låg o åt utav. Grrr... Blev att han fick sitta i transportburen resten av tiden medans jag gjorde iordning. Fan ibland orkar jag inte med han.



Kom på att jag inte ätit nåt idag ju mer än bönorna. Så åkte till coop o handlade lite torsk. Så kokar jag den med lökringar o skivad tomat o lite dill. Mums! Konstigt nog är jag inte speciellt hungrig.

Imorgon åker jag till Gbg. Ska lämna bilen där. Nån där nere som ska fixa rosten, lacka om den o lite sånt. Skulle ha bilen på torsdag men orkar inte åka ner med den på onsdag så lämnar den nu i helgen. Lika bra det.

Kommentarer
Postat av: andurs

Torsk? Att du vågar...
säg, hur gör man?

2007-08-18 @ 02:42:34
URL: http://andurs.wordpress.com
Postat av: andurs

Torsk? Att du vågar...
säg, hur gör man?

2007-08-18 @ 02:42:46
URL: http://andurs.wordpress.com
Postat av: Emmaa

Hur gör man bilderna så?

2008-05-02 @ 22:41:46
URL: http://www.emmaasvaard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0