Sömnproblem

Ja det är precis det jag har. O det är så jobbigt. Har sovit lite hela veckan. Men idag är ändå värst. Sov bara en halvtimma om ens det innan jobbet igår. Men det va lugnt för va inte så trött i natt. Så kom jag hem imorse, kollade till Lucas, gjorde mig iordning för sängen o sådär. Tog med bärbara datorn in o låg o kollade efter bestick på IKEA. Dom jag har nu fattas det ju lite delar i. Försvinner nån del där o nån del där. Men värst är ändå kaffeskedarna. Så får kanske blir till att kosta på det. Iaf, somnade kanske mellan nip och halv tio. Och jag har redan vaknat. Till råga på allt har jag redan hunnit öppna posten, ringt försäkringsbolaget o lite sånt där. Jag är trött! Varför kan jag inte sova?? Det går bara inte. Kommer ju sluta som en zoombie om detta fortsätter. Men jag har visserligen alltid haft svårt att sova precis när man gått på natten igen efter en lång ledighet. Men gör det ju inte mindre frustrerande igår.
Åt brytbönor odlade i mammas trädgård igår. Fan va gött det var. Det bäsa är att jag ska äta det idag med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0