Bara skit nu

Känns som hela dagen gick åt och hämta hem Toyotan från Trollhättan. Eller Trestad heter det kanske. Tar ju en stund ner. Körde väl på 1,5h eller nåt. Väl framme såg vi att ena däcket på Toyotan stod så gott som på fälgen. Karln passade på att skriva anställningsbevis när vi ändå var där. Kommer dock inte behöva åka längre än till Timmersdala för att komma till jobbet. När han kom ut därifrån var tanken att vi skulle åka iväg in till Uddevalla så han skulle få plocka  ut sina arbetskläder. Men när vi kom dit var det stängt. Så letade rätt på en mack och köpte nån typ av skum man kan spruta i däcken om man fått punka. Vi hoppades på att det skulle räcka.

Åkte bort till röda faran, sprutade i det där klegget och körde sen iväg. Första milen ska man köra i 50-60km för att det där ska hinna finfördela sig i däcket. Så det blev till att bilda kö bakom oss. Åkte in till nån mack vid trollhättan och kollade lufttrycket i däcket men det behövdes inte fylla på. Vi har ju bara 13" på vinterdäcken på röda faran.

Iväg hem sen i var sin bil. Åkte o handlade till middagen. Hade tänkt att köpa ett PS2 men dom var slut.
Nu har vi ätit och kollat på två filmer från galenskaparna-boxen.

Min mobil dog idag med. Fan säger jag bara. Att dom inte kan fixa dom på en gång. Karlns gamla skickade han in 3ggr innan garantin tog slut. Sen lönar det sig inte. Kan lika bra köpa en ny. Min ska in nu för 2:a ggn. Så tråkigt. Alla sms och sånt som man skulle velat spara försvinner ju nu. Blir så less. Så nu är jag utan mobil. Vete fasen hur det ska gå. Alla brukar nå mig på mobilen ju.

Snart är ledigheten slut med. Börjar få smått panik för det. Så har man slarvat bort två dagar på en jävla verkstad och för att hämta bilen som vi egentligen skulle haft med oss hem igår om allt gått enligt planerna. Känns sådär faktiskt. Men men...

Mår för övrigt riktigt dåligt psykiskt nu. Gör jag ingenting åt min vikt nu så går jag under. Önskar jag inte gillade godis o sötsaker. Allt som är onyttigt vill jag inte tycka om. Går det att fixa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0