Fest

Var på 30-årsfest i Jönköping igår. Va himla trevligt. Mycket nytt folk man aldrig träffat förut. Mycket god mat dessutom. Va exotisk planka så det fanns massor som jag kunde äta. Det enda jag fuskade med var spriten. O så åt jag ju faktiskt lite dessertost. Men inget bröd, inga kex, ingen potatisgratäng o ingen efterrätt. Så jag får väl vara nöjd ändå.

Träffade en jättetrevlig tjej som jag pratade en hel del med. Tog hennes mejladress och jag hoppas vi kan fortsätta hålla kontakten. Behöver tjejkompisar som jag kan prata o kanske umgås med ibland. Vore toppen. Men vi börjar väl med att skriva lite till varandra så får vi se vad som händer efter det. Även de andra 3 tjejerna som var och gjorde sig iordning hos m&r tycker jag väldigt mycket om. Dom är så vänliga o öppna. Ingen som har några förutfattade meningar. Man får va sig själv o det är ingen som dömmer en. Det är skönt och avslappnat att umgås med dom. Tjejkväll kanske?

Är helt slut idag. Inte bakfull men ruskigt trött. Jaja, ska snart sova lite innan jobbet så. Men först lite kyckling o grönsaker. Så man orkar jobba.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Det är alltid kul att träffa nya människor å ännu roligare om man kan fortsätta hålla kontakten.
Lycka till
:-)

2007-10-01 @ 09:02:27
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0