En härlig morgon

Så var det morgon ännu en dag. Idag lyser solen och jag är faktiskt ganska full av energi. Får se om jag får må bra idag eller hur det ser ut, men jag hoppas såklart på det. Vore skönt att få lite saker gjorda här hemma. Det senaste har karln fått ta hand om allting.

Jag blev verkligen glad när jag gick ut på balkongen idag. Var tvungen att ta med kameran så jag får visa er hur härligt vi har det här. Vi har inga grannar på baksidan utan bara en äng. Där kan man se rådjur ibland. Såg två stycken sist. Det är lite häftigt. Inget man ser från en lägenhet. Jag trivs verkligen här ute. Idag känns det sådär vår-likt. Lite kyligare men åh, jag gillar nog det här bättre än en gassande sommar. De här dagarna ger mig verkligen energi. Inte de dagar då det är så varmt så man knappt orkar gå ut. Får se om det blir någon promenad idag. Kan ju iaf hämta Toyotan som står på en grusplan några km bort.

Nu blir det frukost för min del.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0