Götet

Blev inte så mycket mer skrivet här igår. Åkte iaf ner till Gbg och min gps visade som vanligt helt konstigt. Varför tycker den inte om stora vägar? Varför ska den in och krångla överallt för? Jaja, fram kom jag iaf.

Vi gjorde fisk och hemmagjort potatismos när jag kom fram och allt hade packats in. Det enda vi inte tog upp är min överaskning...som är en liten frys. Han har så lite frysmöjligheter o när man ska leva fattigt är det ju bra om man kan köpa på sig när det är billigt. Nu kan han det.

Karln åkte iväg och jobbade redan vid halv 5 så jag har sovit lite extra nu. Har faktiskt fått problem med att sova. Ryggen är det väl som säger till mest, men även magen. Vet inte om jag kände nåt i natt kanske... nästan som vatten som kluckar mot en sten. Men kan ha varit hungrig med kanske...eller nåt annat...

Förhoppningsvis slutar karln relativt tidigt idag så då ska vi ut och handla dels till maten och dels lite julklappar. Tänkte allt skulle vara färdigt efter denna helgen. Får se om vi hinner det. Vi har ju söndag på oss oxå.

Undra om det finns en tidning eller nåt när...vore skönt att lägga sig o läsa lite grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0