Toppendag!

Oj vilken bra dag det blev ändå! Efter jag skrivit det andra inlägget gick jag och lade mig i badet. Det gjorde gott för min frusna kropp. Ryggen gillade det med så var skönt. När jag låg där som bäst så ringde mobilen och det var en gammal klasskamrat som jag gick högstadiet ihop med. Vi är båda i Gbg och hon tyckte det skulle vara roligt om vi kunde träffas och fika.

Sagt och gjort, jag hoppade ur badet, gjorde mig iordning och skyndade mig till spårvagnen (som jag nu har lokaliserat) och så in till stan. Hon mötte mig i brunnsparken och vi gick till espresso house i nk-huset och fikade och pratade. Visade sig att både hon oxå är gravid så vi hade ju lite att prata om...hehe

Karln som faktiskt slutade ganska tidigt idag fick snällt vänta tills jag var färdigfikad...hihi.. Men han åkte till jobbet och tjötade med lite folk så det var nog lugnt. Sen åkte vi och handlade lite. Dels lite julpapper och så grejer till vår taco.

Väl hemma gjorde vi iordning vår taco-meny och åt av det. Mätt blev man. Som alltid när man äter det. Sen har vi slagit in lite julklappar så nu är de gjort. Sista julklapparna ska vi köpa på söndag.

Nu ska jag kolla lite på tv med darlingen. Ska försöka va uppe länge så jag orkar med morgondagen :)

Kommentarer
Postat av: La Familia

Vilken mysig dag! Med min stora mage plus dottern orkar jag inte resa och träffa folk. Ingen vill hälsa på mig :-(. Jo, jag känner några här, men de har också barn och måste ha barnvagn hit. Jag har inga möjligheter att stuva undan deras vagn. Trist!

2008-12-06 @ 16:54:37
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0