Mer än kaos

Gick upp i tid idag i alla fall. Men tog tid innan jag somnade...som vanligt. Trodde jag skulle vara trött men men. Betalade alla räkningar när jag kom hem så vet man att det är gjort. Var nog en av våra bättre månader vilket är ganska skönt. Men lång väg kvar. Sen ringde jag till SAM och beställde bussningar till bilen. Billigt! Mycket billigt. Typ 1/4 av vad bilia tar om jag inte minns rätt.

Är kaos i mitt huvud nu. Missade linedancen idag med. Jaja, bättre tur nästa gång. Som sagt det är mycket nu. Vissa saker som jag verkligen vill ska hända nu blir bara framskjutet mer och mer och mer. Vet snart inte hur jag ska förhålla mig till allting och det börjar bli riktigt jobbigt. Jaja får se vad som händer nu i slutet av veckan. Om jag kommer må bättre eller vara som ett vrak igen.

Ingen lust att gå till jobbet idag. Vill bara va hemma för mig själv. Men har väl inte så mycket val. Skulle tagit ledigt sista natten, men är väl för mycket folk borta så går nog inte.

Ska snart lägga mig o sova de timmar jag missade i morse. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0