En god morgon var det här

Då har man vaknat då. För typ två timmar sen. Det är något konstigt med sömnen för jag kan inte riktigt lägga mig till ro. Gick o la mig redan 22 igår för jag var sååå trött. Vaknade 02.30  och trodde att det var dax att gå upp. Hur pigg som helst. Tack och lov lyckades jag somna om.

Nu är frukosten intagen och jag ska börja göra iordning gästrummet nere i källaren. Helst ska hela källaren vara klar innan jag går och  lägger mig ikväll för annars kommer jag få problem med att hinna med allt innan vi åker till Rättvik på fredag. Så...det är väl lika bra att sätta igång. Kanske kommer det lite kort ikväll på källaren. Ni får peppa mig lite...hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0