Denna koloni...

Jaha...det var det det. Var ute på kolonin en sväng förut. Vi har fått en lapp om att vi slarvat med gräset precis utanför häcken. Det är varje kolonist ansvar att ta hand om det utanför sin tomt. Nu har jag i alla fall klippt hälften av allt det. Det var den lätta biten för det gick och klippa med gräsklipparen. Sonny klippte även gräsmattan där uppe, där det går att klippa med gräsklipparen. Men ja, det var inte mycket vi gjorde...

Det som är kvar nu är:

* Klippa häcken
* Fräsa upp och jämna till hela gräsmattan
* Gräva upp en hel del buskar
* Bygga ett hus och göra ordning trädgården

Jadu, det finns att göra. Fattar inte vad jag gett mig in på... Allt som jag innan gjort, det är uppvuxet igen..suck..bara att börja om från början...

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

ha ha ha, så är det. Jag märker samma sak nu när vi har hus, att lagom när man gjort allt som ska göras är det dags att börja om....

Men det är ju det som är tjusningen med det hela...eller hur?

Hoppas att du får en härlig dag i solen.

kramiz

2008-06-03 @ 06:52:34
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0