Sov Erika!

Men hallå! Vad är det här för väder helt plötsligt? Och vart tog vårsolen vägen? Jag gillar snö men nu har man kommit över det stadiet. Speciellt efter helgens fina vårväder. Det är ju verkligen urtråkigt nu.



Så glad att jag åkte till Töreboda igår. Saknar musiken och genemskapen i musikkåren. Har ju inte varit med på över 5 år nu. I början var jag ändå med på somrarna när dom bara spelade marscherna men nu är jag inte ens det. Dom spelade lite filmmusik o så och det blir alltid så pampigt. Det är så man ryser. Men ändå bättre att sitta med och spela själv.



Mina kära vänner från musikkåren kom fram och sjöng för mig efter konserten. Gulligt värre. Martin hade fått blommor för att han hjälpt till, men dom fick jag nu istället. Tack vad gullig du är! Vi ska ses hela högen på fredag och fira nästa lilla kille som fyller ett år. Ska bli skoj. Sonny får underhålla dom andra medans jag är borta.



Nu måste jag försöka sova. Har inte sovit på 24 timmar. Men har så svårt för det när jag vet att jag har så mycket jag borde fixa med. För sova måste jag ju oxå. Annars kommer jag ju bryta ihop.

Kommentarer
Postat av: malin

haha eller hur .. haaatar snö!

2008-03-17 @ 18:29:23
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Lena Svensson

Hörru bruden - läge att ta upp spelandet igen!! Jag saknar sången och bör väl ta upp den igen, man lever inte om man inte får göra det man älskar, det vet du väl. Nu har jag varit klok så det räcker över hela Påsken.

2008-03-17 @ 19:05:24
URL: http://www.suttecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0