Ryggproblem

En ny dag idag då. Fick gå hem från jobbet igår. Försökte verkligen stå ut med smärtorna. Igår var det dock inget anfall utan bara ryggont. Efter 1,5h var jag i det närmaste att svimma så blev att sätta sig ner. Sen kom chefen o sa att jag lika gärna kunde gå hem. Jaha, jo var väl lika bra. Men fan, jag vill vara på jobbet! Trivs där!

Har ringt runt lite iaf. En tid till vårdcentralen idag och en tid till mödravårdcentralens läkare i mitten av december. Ja vad ska man säga. Barnmorskan jag pratade med tyckte jag skulle söka akut varje gång jag fick mina anfall. Dom vet inte om att det kostar 300kr varje gång eller? Finns det klippkort? Får jag 10:e gratis? Nä men allvarligt. Känns så meningslöst bara. Hon tyckte jag skulle kräva att få träffa en gyn.läkare när jag åkte in. Hon tyckte det var konstigt att jag inte fått se en när jag åkte in i måndags.

Får se vad dom säger idag. Kanske är det jag hade igår bara att jag ansträngt ryggen. Har inte gått upp något så tycker inte att jobbet borde påverka. Men kroppen omformar sig väl antar jag. Hoppas jag kan få en veckas sjukskrivning o sen att ryggen är bra igen. Att jag bara behövde vila. Vill kunna jobba den tiden som är kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0