Kallt

Idag mår jag lite bättre tack och lov.

Nova är nog lite bättre för i natt sov hon hela natten...i sin säng. Vaknade halv 7 av henne så det betyder även att jag har fått sova och det känns. Sen pratade jag och S lite igår och fast allt är precis som igår så har man lättat lite på trycket och rett ut lite missförstånd. Kan behövas emellanåt.

Idag ska jag på mammaträff/ljusparty. Nova får stanna hemma för jag vill inte att hon smittar de andra barnen. Man vet ju aldrig. Hon är fortfarande lite lite rosslig och näsan rinner. Så hon och pappa ska sätta ihop ett pepparkakshus idag. Får se hur det ser ut när jag kommer hem. Så innebär att det blir några timmar för mig själv idag igen och det kan jag verkligen behöva. Man tror inte man behöver det men det gör man visst. Känner det nu.

Det är kallt nu. I natt hade vi -10 grader. Nu ligger det väl på -5 kanske. Härligt! Frost överallt! Det är underbart. Lite snö på detta så är det perfekt! Snö och -5 grader. Det är optimalt det!

Annars blir det lugnt idag. Väldigt lugnt. Skönt faktiskt. Hoppas ni har det bra o tack för allt stöd!!! Speciellt du Maria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0