Lite piggare

Idag mår jag mycket bättre än igår. Idag har jag iaf lite ork till att förflytta mig och jag har redan fått i mig två rostade mackor och lite nyponsoppa. Sjukt törstig är jag med så det är väl positivt. Dock blir jag inte av med mitt halsont och inte heller hostan. Hostan är värre idag än igår och det känns som jag hostar sönder mig. Så frågan är om jag inte ska försöka ta mig in till Skövde och apoteket och införskaffa lite hostmecidin. Gärna nåt för halsen oxå. Ska ju in till Skövde imorgon. Får se om jag kan klara mig tills dess.

Se om jag kan plocka undan lite glas o sånt som står överallt. Men är rädd att röra mig för mycket för då sätter hostan igång. Så jag försöker sitta mest still. Men skönt iaf att jag är lite piggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0